Vilken dag!

Helt galen dag idag förresten, gick ju upp i ottan och bloggade lite och så begav jag mig ut till stallet... trodde jag... vart sjukt peppad på att springa och det gjorde jag och när jag efter de 7 kilometrarna kommit fram till stallet så hade jag även kommit in i andra andningen så jag skippade helt enkelt stallet och fortsatte helt enkelt springa tills benen inte pallade längre (i ca. 7-8 kilometer till!)
Helt galet!
[
Avslutade med att belöna mig själv med lite shopping på intersport!]

Sen stod invigning av "regndusch" på menyn och så bar det av på cykeln mot Kristoffers kusin på andra sidan stan som tagit Sjukgymnastexamen under dagen.
(GRATTIS MALLA!)
D
är bjöds det såklart på läckerheter av alla dess slag bl.a en helt underbar Cheescake/chokladmoussetårta med valnötter (Mat-Leilas recept!!)!
När jag låtit maten smälta lite så var det bara till att hoppa upp på hojjen igen för att återigen ge stallet ett försök vilket gick utmärkt och ja och Jalle tog en lååång tur (vilket ni får ett smakprov av i diverse tidigare inlägg!)
och avslutningsvis så cyklade jag hem till morsan och hälsade på,fyllde magen lite för att nu hamna här.. hemma hos mig...i min fiiina varma sköna stora soffa! LEEEV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0