FUCKFUCKFUCK

Dagens träning avklarad.Mycket skönt!

Hade planerat att hoppa bums i säng när jag kom innanför dörren men då jag just upptäckte att det blivit nå strul när jag bokat upp mig på Nike-konventet så att jag inte är uppbokad på ett enda pass,och att de flesta av de pass som jag hade önskat gå på nu är fulla, så vart jag oerhört ledsen,besviken och matt vilket resulterade i att jag hamnade på soffan istället.JÄVLA SKIT!

Hursom,
Jag har noterat att statistiken återigen skjutit i höjden, vad har jag denna gång gjort för att bli intressant? Märkligt!
Har ingen aning om hur ni tänker men kanske skulle det klarna något om ni kommenterade lite oftare! *hrrrrm*

Nåväl, nu ska jag mixa nått smarrigt i bullet'n,krypa under en varm filt och fet-deppa.
So long people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0