MånDagen

Vaknade imorse trött som attan,en sen-kväll med Tarantino satte sina spår.. Hursom så lyckades jag pallra mig upp på nått vänster med inställningen och motivationen att IKEA väntade efter kneget.. trodde jag ja.. istället vart det 9 timmars övertid och jag har just för tillfället rullat in på sista timmen.. lite lagomt att sova 4 timmar, dra till jobbet halv 6 på morgonkvisten för att sen inte få krypa upp i soffan förrän 17-18 timmar senare.. för att sen påminna sig själv om att du ska upp igen om 5 timmar.. varför ens besvära sig med att sova undrar jag?! Nåväl, jag får tänka på cashen som ramlar in och hur många lediga timmar jag kommer kunna plocka ut istället.. SWEEEET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0