Sjukstugan

Har känt mig snuvig hela helgen,nyst typ 57 ggr om dagen och anade väl att det var nått skit påväg IGEN men i morse när jag vaknade så slogs alla rekord..
Har nog,helt ärligt inte känt mig såhär sjuk på ..jag vet inte hur länge.. exakt varenda kroppsdel värker,speciellt nacken! Skallen bokstavligen kokar, morgontempen började närma sig 40-strecket vilket för mig, som i vanliga fall ligger runt 35-36 är VÄLDIGT högt..
Huvudvärken har fått mig att kräkas ett antal gånger och jag har inte rört många fingrar idag om man säger så.

Önska mig lycka till och håll tummarna att febern gått ner till imorgon.

USCH, jag är så ynklig!:(


Kommentarer
Postat av: Lina Sjöström

NEJ!!! Fyyy vad tråkigt.. om jag kunde så skulle jag bota dig min gulle!

2009-11-30 @ 22:41:32
URL: http://luckyliniz.blogspot.com
Postat av: Sara

Men sötnos :( Jag håller tummarna!!

2009-12-01 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0