Fruktansvärd

Jag har varit helt bedrövlig på att uppdatera på sistonde.. men ja.. ibland kanske man behöver en break!

I fredags var det dags urnsättning för farfar,jag fick trycka..
senare:Release på nya Coreprogrammet som jävlats med mig hela veckan.Gick okej, var dock bara två(!) pers där.. mycket tråkigt om ni frågar mig men vi körde på ändå och mage och rygg gör sig fortfarande påmint kan jag säga.
Utekväll med träningsbrudarna.. bokstavligt talat.. stog i kö i över en timme (längst fram!) men kom inte in ändå. Inte förrän brudarna dragit och habibi kom så kom jag in på ett mer eller mindre smidigt sätt..Jag och typ 40 pers till,låg nog en jacka under varje träd skulle jag tro..  otippat! Hursom så hade vi trevligt innan, snittar,vin och skratt.. dom är ju för härliga,avslutade kvällen med att kamma hem 400 pix på JackVegas!

Angående snittar så gjorde jag "marmelad/sylt/klegg" att ha på brieost som jag tog med : Jordgubb/mango/chili och päron/lime. Mycket gott vart det!

Gårdagen spenderades med min gosis Jessica , först så hade vi häng i hennes soffa sen bjöds det på Aloe Vera-party i mamma Evas hus, handlade diverse bra grejer, bla. AV-juice,Gelly och hudkräm för torr hud.. även en deo väntas komma inom kort. Sen dukades det upp till fest med munkar och bondkakor.
Sweets for my sweet so to say.
Efter avslutad hemmashopping så beslöt vi (jag och J!) oss för att dra till storstaden på lite bio : Äntligen midsommar vart det, inget mästerverk kanske men typisk söndagskollarfilm. Avslutningsvis så åkte vi hem till mig,packade pyjamas ,kurade ner oss i J's soffa,tröck lite godis och kollade på två stycken "planet earth" Dvd:s innan vi tillslut somnade in i den djupaste av sömnar.. Så himla bra!

Vaknade imorse,drog igång dvd nr:3 och slöade,slumrade till,vaknade igen,gick upp,skildes åt..J skulle på kalas och jag? ja jag skulle dra å träna nu vid 5 men funderar på om orken sviker.. kanske siktar in mig på lidl,lite brieost och Planeth Earth istället.. Vi får se!
Ha det gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lina Sjöström

mmmmm... brieost! Åh vad sugen jag blev! =)

2009-10-25 @ 16:33:13
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0