Blötdjur

Vilken tajming alltså, precis när jag började trampa från stallet så öppnade sig himlen! Frikin unbelivable!
Sen spöregnade det konstant tills jag rullade in, pissblöt,pissförbannad och pissnödig på mamsens uppfart i tron om att min lilla mamma ska stå redo med en toalett och en kopp underbart kaffe.Troligt!
Hon är puts väck min mamma, svarar inte i telefonen,varken hemma eller på jobbet.. Skumt! Min mamma är ju nått slags chef vilket betyder att hon ALLTD måste svara i telefonen! Lite orolig vart jag men efter noga övervägande så bestämda jag mig för att sura istället så i ren protest tröck jag i mig ett par ost mackor(tål inte ost värst bra!) och ett STORT glas oboy som jag åt med sked (jag tål inte mjölk värst bra!).. Nu?TOA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0