GAAH

Jag får panik på mig själv!
Jag har helt tappat fokus på mitt leverne.
Kosten ser ut som "hej kom och hjälp mig", träningen går segt och sömnen är rubbad.. att det ena boostar det andra är jag väl medveten om. Jag kan min hälso-lära!
Nu måste jag hitta tillbaka. FOKUS FOKUS FOKUS, är det som gäller från och med nu!
Härmed återinför jag lördagsgodis och socker i veckorna är stort NO-NO!

Vad var det som gjorde att jag föll ur mitt liv från första början?!
Depp?Panik?Stress?
Hursomhelst så finns det nu ingen återvändo.
JAG SAKNAR MINA KLÄDER!


Kommentarer
Postat av: emma

Kom till mig så har vi en hälsohelg:)

2009-09-05 @ 21:45:02
URL: http://emmaemet.gaca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0