Hajjar inte..

Jag får verkligen panik när jag umgås i sällskap av stora mängder alkohol.. får en klump i magen som bara växer och växer och tillslut måste jag bara backa undan,gilla läget och gå hem... VARJE gång! Varför?!
Jag tycker om mina vänner och jag tycker om min familj..men just att alkohol alltid kommer in i bilden gör mig sjukt panikslagen och ångestladdad, förlåt men så är det!
"..jag tog det lugnt med nått glas vin och en film.."
ett glas är alltså INTE en flaska på 70 cl!Ett glas är inget som man blir sluddrig och högljudd på..

Vad ska man ta sig till när man vill umgås med sina vänner men inte klarar av det psykiskt bara för att det blandas in alkohol? Jag fattar inte, jag gillar att festa och SPECIELLT med mina vänner men bara tanken på att det kommer drickas får mig att tänka efter en extra gång..
Vad tusan är det som händer med mig?!

Kommentarer
Postat av: my

haha men seriöst? skit i att komma till en födelsedagsfest där du vet att det kommer vara fagerstafylla isf! eller åka till sälen över nyår där det alltid är fullt ös medvetslös hos alla. tänk på det innan du spyr galla över oss andra (själv spyr jag helst dagen efter)

2009-09-20 @ 12:50:25
Postat av: emma



Ojdå. skapligt hårda ord mysan. make love not war. Jag tror du massupfittar orden. Som jag förstår mår Beccis dåligt av alkohol.. Hon skriver ju inte ett ont ord om nån.

2009-09-20 @ 21:13:46
URL: http://emmaemet.gaca.se
Postat av: emma

PEACE LOVE AND UNDERSTANDING

2009-09-20 @ 21:15:49
URL: http://emmaemet.gaca.se
Postat av: my igen

som jag tar det mår hon dåligt av att se oss andra dricka. och ja jag tar åt mig när det var min/robins fest hon var på, och antagligen grundade sitt inlägg på. om hon inte klarar av att umgås med oss för det är psykiskt påfrestande så tycker jag helt enkelt att hon inte behöver komma på festen där hon vet att det kommer drickas alkohol, har alltid gjorts och kommer alltid göras. men whatever....



PIIS

2009-09-20 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0