Loppis is poppis

Idag vare loppisdags igen. Gjorde inge större förtjänster men hade en trevlig stund med svägerskan den äldre och ett par chokladbitar. (Det är trots allt Lördag!) 
Efter att vi fått nog av loppisen så bjöds det på tvårätters hos svärmor vilket smakade himmelskt efter en lång och kulen dag på Otis parkering.
Nu har jag varit effektiv och ryckt upp mina lökar..det var på tiden! så nu hänger dessa på tork i vår fuktskadade källare.. rimmar ganska illa om ni frågar mig men vi får se hur det går!
Eftersom svininfluensan hittat in i min kropp (eller var det galna hästsjukan?) så ska jag nu ta på mig mjukaste dressen,krypa ner under den varmaste filten och bara njuta av att ha en lugn och skön kväll!
Nån som har några invändningar?Hör av er isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0