svettis

jäklar anama, Det är så himla kul på jobbet nu nr man fått börja lära sig massa nya saker idag har jag stått i +1000grader celcius och försökt diregera en glödhet tråd med en tång..Trevligt! Ärligt alltså!
Dagarna går sjukt fort och idag när jag kom hem idag var jag så trött att jag var tvungen att powernapa i 2 timmar.Och nu är det verkligen för att jag faktiskt arbetat och inte för att jag inte gjort nånting i ett dunkelt rum i 8 timmar! Nu är det slut på Homer Simpson-mode dags för FlitigaLisa-Mode!WeeehooO!
(Om några veckor är jag förmodligen inte LIKA exhalterad så bäst att nnjuta så länge det varar!)

Efter min "lilla" powernap så hälsde jag på syrran i nya lyan och jag säger bara en sak JÄKLAR va min familj är duktiga med sina renoveringar.Hejja hejja!
Avslutningsvis så fick jag pumpa ur den sista energin på Boxen och avslutade kvällen med att hålla coren men jäklar va tungt det var, det känns att man var ute i spåret och harvade igår,benen var INTE nådiga!

Nåväl, nu är det ett stort glas vatten,en snabbdusch och så sängen som gäller!
På återseende! 

Kommentarer
Postat av: Malle

De sved lagomt gött i både mage, ben och armar :)Men de va sjukt nice!



Alla arbetsledarna i sälen ska ut och resa lite, ingen vet vart vi ska, de får vi reda på när vi är på arlanda =) GALET KUL!

2009-09-09 @ 22:28:00
URL: http://malinbengtson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0