klart till halvklart

är kvällens status och jag känner mig peppad som sjutton på att entra hufvudstaden i helgen!
För er som missat det så håller alltså dansgruppen "Bounce" sin sista föreställning(ar) denna helg och jag har biljett. (lucky me!)
Läste dessutom att det skulle hållas en Lakritsfesival just denna helg, i samma hufvudstad, så risken finns väl att man blir kvar och myser för att sen dreggla runt på 600 KVADRATMETER med lakrits i alla former och smaker...eller a.. ni hajjar va!?  Upptäckte dessutom att det finns en webbshop som säljer just lakrits.. och choklad.. vilket resulterade i en lång beställningslista och en stor dreggelpöl i tangentbordet. Jag dör om inte detta paket ramlar ner i min brevlåda typ..imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0