min man

"Men åååh,nu måste du ju blogga om att om du haft en hel mobil så hade du bloggat om hur bra du har det men nu har du inte det så nu kan du inte göra det!"
Min man är hel-inne i bloggvärlden!
För övrigt så HAR vi det ooootroligt bra... goggel-brännan är biff och alla är vi smått tagna av det vackra vädret!
Nu har vi ådragit oss ett stycke paltkoma då jag kastade ihop en fantastisk kycklingstroganoff med råris till pojkarna (och en morotsstroganoff till mig själv!) efter att vi kommit tillbaka från backen (och babe badat i bäcken..och i diket..med kläderna på..snowboardkläderna!) Även denna dag var fantastisk .. .vi är dessutom oerhört duktiga med krubb osv så det spenderas inte direkt mycket stålar.. Frukost:Kaffe,ägg och rågbröd med ost och kaviar . Lunch:Grillat (korv m. brööö/aubrgine-lök-paprika) Mellis: Kaffebaileys m. kladdchokladmaräng Middag: Stroganoff
Ikväll väntas familjespel och stughäng... kanske!

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha han är för härlig:)

2010-04-15 @ 21:55:58
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ni är för goa, hoppas ni har det bra. Kan hälsa från era sötnosar där hemma att de längtar efter er men att de fått vara inne i natt och nu ligger och latar sig ute i solskenet. Kram

2010-04-16 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0