Nöjd och glad

Jag är så otroligt, förbaskat nöjd med mig själv.
Kladdkaka till frukost och kladdkaka till pappsen, ja som ni ser kunde ju dagen knappast börjat bättre! :D 
Hela dagen har spenderats i stallet, red BÅDA hästarna (björnbackarna-djupdalsvägen-sibbe=1h x2) och det var helt underbart, långa galopper,snälla pojkar och fint väder (förutom spöregnet som jag och Jalle fick smaka på efter halva vägen! )
Dessutom har jag ända sedan igår varit så otroligt taggad på att löpa,att jag fick min nya NIKE+sensor till dojjerna kanske hade viss inverkan så väl hemma var det bara att snöra på sig skorna och bege sig ut.En härlig runda med alldeles perfekt flyt. Dessvärre har jag ju lyckats förlagt mottagaren till ipoden så jag fick inga siffror ändå, lite surt med tanke på att detta var en runda jag gärna hade haft reggad. Var fortfarande full med kraft när jag kom hem ,på minuten en timma efter att jag gav mig av, men tyckte minsann att det fick räcka för idag, det var ju trots allt bara andra rundan för iår och jag är ju ändå lite snor-hostig (Dessutom så skulle ICA till att stänga om 20 minuter och jag behövde verkligen lite snarr!) Hursomhelst så ritade jag upp rundan på iform för jag var lite sugen på distansen, här har ni länken om ni är sugna att följa mina spår.
Jag må ju säga att träningen inför Lidingöloppet HAR BÖRJAT!



STOOORT leende från mig! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0