NÖÖÖÖÖÖÖJD!

Jag gjorde DET igen! Vart så himla glad när jag mätte upp sträckan och märkte att jag lagt ytterligare en mil bakom mig,hade blivit lika långt som sist om jag inte hade beslutat mig för att INTE springa mitt i stan under värsta efter-jobbet-rushen,men sen skulle jag in och handla också så det gjorde detsamma!  Dock var det liiiiite tyngre idag då det låg kvar mycket snö på linjan men restan av sträckan var fantastisk och just det att det bjuds på så mycke olika slags terräng gör ju att det spritter i hela kroppen av glädje vid tanken på att få köra denna snart igen och då UTAN snö! Freakin FAB! Drog rundan på tiden 1,20 men då var jag ju som sagt tvungen att ta mig igenom ett par kilometer opålitligt snötäcke som brast i vart och vartannat steg så under andra förhållanden hade detta vart piece-of-cake. Inte för att jag är nån tidjägare men ändå!:D

På tal om tid så fick jag dessa fina vattentäta klockor utav min mor idag. Perfekt för regniga löprundor!



Kommentarer
Postat av: Sara

Wow!!! Grattis sweetness! Fyfan va skönt att ha milen inom sig så lätt! Jag jobbar på mig till augusti :P

2010-04-09 @ 21:24:59
Postat av: ousa

Bra jobbat! Känner igen mig på de där med att "springa i stan". Antingen går jag eller så måste jag springa järnet, mystiskt att man måste tänka på att "andra ser" :/

2010-04-12 @ 17:07:44
URL: http://www.correr-ousa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0