voi voi

Jag hade så himla kul igår!
Det var railjam i lugnet för snow-och skidåkare i blandade åldrar, Kristoffer var med och tog hem pris för bästa trick och fick två presentkort på WESC resp. CURB á 500 pix.. och jag var med! Helgalet om ni frågar mig.. men det gick bra.. inte i tävlingssynpunkt kanske då donnorna i toppen går snow-gymnasium,har spons och är av heeeelt annan klass men vi var ytterligare fyra brudar som gled runt och peppade varandra och JÄKLAR vad jag saknar sånt. Det är heeelt otroligt vilken inverkan lite härligt brudpepp kan ha på en, jag blir helt till mig av bara tanken på gårdagen. Fantastiskt! :D
Nästa vecka bär det av till sälen och jag är mer taggad än någonsin, funderar på en långvecka men vi får se hur det ser ut i ledighetskalendern!
I övrigt så har jag brutal träningsvärk i nacken och har gjort nånting med svanskotan som jag inte kan minnas..MEN DET VAR DET VÄRT!

(bilder kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0