Efter en KORT helg..

tackar jag nu för mig!
I lördags var det ju som ni kunde se bara jag,en hög med scones,soffan och Martin Beck som njöt av varandras sällskap under kvällen och dagen idag har mest handlat om mat faktiskt.
Först var det fika hos K's lillasyster Karolin som fyllde år , där bjöds det på snickerskaka,Kaffepannacotta,chokladbollar,knäck,citronsockerkaka,ballerina och kex. Lite lagomt alltså! :)
Sen var stod inhandling med syrran på schemat, vi shoppade loss på Ica för vi hade bjudit hem Päronen + morfar samt våra respektive hem till päronen på tre-rätters som vi inhandlade och tllagade utan minsta inflytande från di äldre .
På menyn stod:
Avokadohalva med hemmagjord "stjärt-röra"(kräft-,handskalade räkstjärtar,rom och dill)
*****
Flingsaltad laxfile' med ugnsrostade rotfrukter (palsternacka,potatis,rödbeta och mörötter) toppade med paranötsolja och till det en dressing på gräddfil,purjo,citron och 4 sorters peppar.
*****
Vanilj- & limepannacotta (Lina, den blev PERFEKT, jag längtar ihjäl mig till nyår!!!!!!) toppad med ljumna hallon.
FREAKIN-TASTIC.
Efter det bjöds det på julklappsutdelning TROTS det stående julklappsförbudet.
Fick en HEL DEL kosing och en FANTASTISK grön tunika.LOVE IT!!
MYCKET nöjd!
Nu väntar sängen, imorgon är en lång dag..igen.
Tjohej.
ps. r.ECO öppnar ca. 12.00 imorgon, hoppas ni har överseende med detta då jag MÅSTE uträtta lite ärenden som inte kan vänta. ds.

Kommentarer
Postat av: emma

NEJ jag stod där utanför 10.45 och var FETT besviken på dig att jag inte kunde få nå kaffe:)

2010-12-20 @ 18:08:18
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0