Gooodmooooorning Vietnamn... eller fagersta!

sovit som en stock inatt.. det behövdes.
Fortfarande lite mosig dock och jag känner av gårdagens träning,hehe, sköööönt..
Men lyckades ju dessutom vrida till knäet på nått vänster så det känns blajj idag men om Folksam bara kan ta hand om min lilla snyfthistoria och mitt kontonummer snart så skulle ett par tusen ge humöret lite glädje för en stund iaf..
Sitter på min röv i soffan och väntar in att mitt te ska svalna sen ska jag träffa mamsen på stan och hjälpa henne hitta julbordsoutfit.
Mysigt.
Och så för er information:
Åt pepparkakor igår... ett gäng.. det märks..jag skulle kunna knäcka extra på något olämpligt koncentrationsläger som gasmaskin.  JEEEEEEZEEEES!

Kommentarer
Postat av: emma

prutt prutt

2010-12-07 @ 20:13:22
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0