Julhelg

Gårdagen spenderades hos svärmor med massa mat och andra godsaker. YUM!!
Idag har jag redan hunnit varit ut på en skidtur..även den med svärmor. Riktigt skönt att röra om bland all mat lite grann.
Men nu då, jag blev så sjuuuukt frusen att jag bara sitter här framför brasan och hackar tänder. inte trevligt.
Om nån timme bär det av mot Kristoffers moster för ännu mera mat och trevligt sällskap. Mm..
sen fick jag mess från de förrymda föräldrarna också.. vi har bara ungefär 40 graders temperaturskillnad.
Trevligt.. för dom!
Jahaja, dags att klä sig kanske med förhoppningen om att man blir lite varmare..
och K. lär ju väckas också,DET om något kan ta sin lilla tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0