Sömnproblem 2nd edition

FUCK FUCK FUCK
Va är det för jävla problem!? VARFÖR kan jag inte bara få sova!?
Nu ligger jag här..IGEN.. tjugo över 5..Trött som en gnu men klarvaken. JIPPI.*NOT*
Körde "Zumba goes Afro" igår, energibubblan Sofia var och gästspelade på Arena och gav ifrån sig lite ny inspiration och efter det blev det BodyBalance där Ullis valt att köra ett gammalt pass..
MITT ABSOLUTA FAVORITPASS GENOM TIDERNA DESSUTOM!!! YEEAAY!!
(lycka lycka lycka .favvoträningx2 på HÖG nivå,lätt bästa på länge!)
Efter detta var jag heeelt slut och såg fram emot att få kasta mig i soffan framför CSI/NCIS/Bones(mindre viktigt!)  när jag kom hem.. mhm.. bara det att hela vardagsrummet var fyllt till bredden med sågdamm,karlar och reglar.. och på det några strömavbrott. Festligt! Inget internet,ingen tv,ingen lampa så jag kunde läsa...
Beslöt mig för att koppla bort detta varpå ja somnade som en ostkrok på soffan ändå..typ.. halv 10.
Så EGENTLIGEN,vid närmare eftertanke, så kanske det inte är så jättekonstigt att jag vaknar vid halv5.Det är ju trots allt 7 timmars sömn.
MEN ÄNDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0