fotbekymmer

I Torsdags på Combaten så reagerade jag på att jag hade en irriterande brännande/stickande känsla i främre trampdynan..
I Fredags på kneget så studsade jag omkring som vanligt när jag plötsligt fick en brutalt huggande smärta under foten,strax bakom trampdynan,påminde om sendrag så tänkte inte så mycket mer på det..
Nu har jag under dom tre senaste nätterna vaknat av att foten har smärtat nått förfärligt,varpå jag somnat om och sedan vaknat med en helt smärtfri fot. Jag går upp,vickar,spänner och trycker på foten för att kolla så att smärtan verkligen är borta och jag känner ingenting mer än en svag stickande känsla. Dagen rullar på,till och från hugger det till i foten så kraftigt att jag nästan ramlar omkull för att sedan några minuter senare inte kännas alls...SÅ.. nu tog jag tag i saken och gjorde det man absolut inte ska göra när man har ont nånstans: JAG GOOGLADE!

I normala fall så skulle jag troligt vis haft både cancer,aids och svininfluensa vid det här laget men icke,
hittade INGENTING.. hur ofta händer det liksom?! Så ni läkare,sjuksyrror och andra vit-rockar där ute. HELP ME!




Kommentarer
Postat av: Johan

Det är fantomsmärtor i nått som skulle ha suttit i foten :)



Nu är ju inte jag nån läkare eller sköterska men det låter som nån nerv som kläms. blir det inte bättre så fixar vi amputering vid horndals-saxen efter 14:00 :p

2010-02-08 @ 09:17:15
Postat av: Johan

oj, glömde säga att nu ska jag gå och äta.. :)

2010-02-08 @ 09:18:40
Postat av: jessica

kan ju vara att dina fettceller försvunnit där? så har jag i ena tån. det var tirre som diagnostiserade mig:)

2010-02-08 @ 17:13:47
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: ousa

Nerverna spökar. Kanske du gjort nåt som spännt åt nervbanorna i foten/benet. Låt de gå ett tag till, börjar du få dålig cirkulation eller nåt skulle jag rekommedera dig ringa vårdcentralen.

Du har inte trampat in ett hårstrå? :O

2010-02-08 @ 18:54:19
URL: http://www.metrobloggen.se/correr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0