undranförundran

Vad har det tagit åt folk nu då? Insikt!?
Vad kommer härnäst?! 
Synd bara att det hann bli onödigt mycket skit innan det gick in!


Nåväl, till över till nått annat.. JAG ÄLSKAR VÅRT PASS,ANNA!!

Idag vart det både pump(deltagare) och Fys/Core(instruktör) ,kände mig som en sol med mitt fina,nya gula linne,mina spexiga limegröna shorts och mina solgula tights. Jag känner mig så oerhört stark efter helgens inspirations-boost, visst är man lite öm i musklerna men vad gör det, just nu bara bubblar det i mig, vaknade inatt,full av ideer och var tvungen att göra lite anteckningar.
Det är nånting som har börjat växa inom mig, en plan,en idee.. mer om det när jag kanske gör verklighet av det!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: my

haha ja kanske det! men jag är så fattig denna månad så då tänkte jag att jag skulle passa på! :P



får se hur det gåår :)

2010-02-03 @ 00:34:55
URL: http://cpmy.blogspot.com
Postat av: anna

och jag ÄLSKAR det jag också...

dina ideer lät som något jag skulle vilja få mig en närmare inblick i :)

du är bara för GOO becca!!

pussen

2010-02-03 @ 09:23:27
Postat av: Lina Sjöström

Faaan vad du är duktig! Kom hem till mig och inspirera en gravid latmask med minus på konditionskontot!!

2010-02-03 @ 18:04:39
URL: http://luckyliniz.blogspot.com
Postat av: Anonym

ideer? tell me?=)

2010-02-03 @ 18:54:59
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0