En avklarad-En kvar

Kvällen avslutades med middag på ett schyst ställe med snabb och bra service,bra priser och FANTASTISK mat. Jag åt en räk-och parmesanpasta med färsk ruccola,135 pix. LÄTT VÄRT!
Nu ligger vi på hotellet , Birger Jarl, gratis internet och STOR frukostbuffé som jag längtar ihjäl mig till.
Första dagen avklarad på NIKE konventet, freakin FAB. var vad det var!
Bränt X antal tusenlappar på schysta kläder och X antal droppar svett på roliga pass. SÅ HIMLA GRYMT!

Thaiboxningen klockan 10 i morse (!) var nog dagens favorit,sjukt jobbigt och sjukt kul, grym brud den där Magdalena.
Imorgon blir det Yoga,atletisk styrka och 2x dans.. det ser vi fram emot.. och så shopping förstås! :)

Kommentarer
Postat av: Ousa

SV: Så fort jag kommer "hem" från löpningen. Stretchar jag noga benen/vaderna, sen har jag på kylgel och masserar/trycker rätt hårt på vardera sida om benhinnorna. Trycket ökar cirkulationen och det har fungerat bra hitills. Sen får man träna tåhäv minst 3ggr/veckan. Tåhäv stärker löparbenen bra. Har man fått en rejäl ömhet, är de vila som gäller och benet i högläge.

Lyx med hotellfrukost!!!

2010-01-31 @ 09:23:51
URL: http://www.metrobloggen.se/correr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0