Glad över liten stad"

UnderbaraClara är en blogg som jag börjat följa intensivt på senaste tiden, beställde dessutom hem hennes alldeles egna,första jultidning. En härlig så där husmorig tös uppifrån norrlandsskogarn som verkligen gör skäl för sitt namn.
Häromsistens skrev hon om hur bra hon trivdes där uppe i urskogarna och hur underbart det var att använda sin fantasi istället för att bara gå utanför dörren och hoppa på närmsta tunnelbana som tar dig till nästa nöje.
"Min drivkraft när det gäller kreativitet är att av ingenting göra någonting."

Hon berättar om hur hon åkte ut halv 12 på natten på sin spark, föret var perfekt och stjärnorna lyste på himlen , och så fort hon blev lite svettig då kastade hon sig i en snödriva och bara blickade mot himlen..
..Det fick mig att minnas att jag måste skaffa en spark... 

Kommentarer
Postat av: Dennis

Tycker det är roligt läsa dina funderingar.

Du måste komma till Jorm, så får du se "de djupa skogarna"

2010-01-13 @ 14:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0