IHAAA

Gjorde premiäråket idag och satan i gatan va fint det var. LOVE IT! Lyckades dessutom bara krascha 1 gång så lite sitter i sen förra året men flåset ska vi inte snacka om.. dags att dra igång,INGA UNDANFLYKTER!

Efter skidturen så tog jag ut lilla vovvsingen på en promenad och vad händer.. givetvis lyckas jag göra nått slags piruett-a'la-konståknings-krasch MITT på vägen framför en bil. Piiiinit värre. Gubben i bilen körde fram,vevade ner rutan OCH SKRATTADE,jag ville ju bara trycka in det där flnet i plytet på han.. MEN som den självbehärskade kvinnan jag är så klistrade jag på det största leendet jag kunde hitta. IDIOT!
Nääe, på med happy-facet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0