LYCKORUSET

Men WOW!!

Nyss hemkommen från Fys/Coren på kompaniet, var stand-in för min kompanjon, jag har ju egentligen eftermiddagsskift och vi delar ju så jag skulle haft det nästa vecka men pga diverse omständigheter så valde jag att stämpla ut lite tidigare från kneget för att hoppa in för min vän denna vecka och jag ångrar mig INTE!!!
Jag fick så himlarns mycket bra respons idag, både för boxningen i söndags och för dagens pass.. hade säkert växt två decimeter innan jag med raska steg promenerade hem över, fasiken också att gästboken inte funkar på hemsidan för då hade ni fått er en drös med glädjebubbel även där.. så, är det nån som tränar med mig som läser min blogg: NI ÄR SÅ FÖRBANNAT GRYMMA!



Happyface no.2

Kommentarer
Postat av: annie

återigen happyface- det var superbra och jättekul! :) ses nog nästa vecka! kram kram

2010-01-27 @ 21:16:52
URL: http://metrobloggen.se/vivalavida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0