men åhhhh..

Fy sjutton vad jag har varit sämpig å blogga dom senaste dagarna men jag har verkligen haft fullt upp... jobb,snowboard i Falun, Hoffmaestro i Uppsala,hinna duscha,äta och göra toabesök därimellan,boxning och E-bingo..till historien hör även att jag skrev ett galet inlägg igår men precis när jag skulle posta så hoppade internetsladden ur!!

MEN..Nu sitter jag här.och då har jag tamejfasiken inget att skriva om, det enda som jag kan komma på som jag tänkt att skriva om i en evighet är ju att Aftonbladet har sjunkit i plats på min idol lista..
"Å vad grundar hon det på nu då?!" Undrar ni.. JO..
Det var en helt vanlig dag för ett par dagar sedan, klockan är väl typ 6 och jag klickar som vanligt in på Aftonbladet.se där jag möts av stora rubriker "KAOSET I HIMALAYA"...

"WHAT?! HIMALAYA OCKSÅ?" Tänker jag."Vad hände med Haiti?"
Men allteftersom jag kommer längre och längre ner i artikeln desto mer säker blir jag att nått inte står rätt till. En uppdatering görs och plötsligt lyder rubriken "KAOSET I HAITI". Alltså på riktigt, jag hoppas detta bara var ett practical joke, för när man skrivit om samma nyhet i nästan tvåveckor så borde man väl i rimlighetens namn veta vilket land man faktiskt skriver om.. iof vaddå, Himalaya/Haiti, same shit different name..eller?!
Himalaya
VS.

Haiti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0