Okej,

idag har jag och min fina,underbara,fantastiskt roliga och vimsiga vän varit i västerås och shoppat lite pryls, mest till våra företag faktiskt. Sen åt tösen en trerätters på IKEA för 33 kronor. SICK!
Jag lyckades även fynda en jacka på myrornas för 125 kronor som jag typ letat efter hela mitt liv. Fantastisk!
Kvällen har spenderats i lokalen där vi har målat och städat och grejat, det kommer bli bra det här!
RIKTIGT bra!
Imorgon ska jag göra alla slutliga beställningar och hoppas att allt hinner komma innan jag öppnar, idag damp det iaf ner ett paket med finfina yoganspirerade eko-träningskläder som är sydda till förmånliga löner av sömmerskor på Bali,  så helt tomt kommer det inte vara när portarna öppnar..
Sen till en fråga, är det någon som vet någon som pysslar med reklam eller fixar skylt-tejpning till schyssta priser!?
HÖR AV ER ISF!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Linn

Du gör en grej som du vill, som Fagersta saknar, som är helt i tiden, och du kämpar för att världen ska bli en lite bättre plats att leva på. Det är värt att testa, och om peppar peppar allt går åt pipsvängen har du i alla fall försökt! Go Eko ;)

2010-07-06 @ 00:46:33
Postat av: Dennis

De är klart att du fixar detta!!

Best of luck:-)

2010-07-06 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0