Det har kommit till min kännedom..

att vissa av er inte ser min trevliga header.
Kan detta stämma?
Om det nu är så att du inte ser denna så;
1) Testa uppdatera sidan.
2) Kolla på en annan dator.(typ en Mac!)
3).. äsch.. jag beskriver den;
#till höger i bild kan man se undertecknad lite snyggt tillskuren, flirtandes och med öppen mun.
Toppen är blå och håret är i det närmsta vilt och rödlätt med blonda slingor.
till vänster kan man läsa,med stora,feta bokstäver i samma blåa färg som toppen + en pil i vinröd BECCA-> och  ovanför detta kan man hitta en ljusgrå,mindre,kursiv text som lyder det var en gång en...
Bakgrunden är vit liksom på övriga bloggen.#

Så det var det. Om någon vet hur man kan få headern att synas på  ALLA datorer så hojta till för jag tycker min header-fria blogg är väldigt opersonlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0