Hualigen

Detta är sjuuuukt !
Eller jag menar...JAG är sjuk!
Två veckor kvar till Vansbrosimmet och jag är SJUK!?
Förstår ni innebörden av detta?
Jag är KÖRD!

Rösten är borta,orken är borta och sömnen är borta!
Kvar är endast ett huvud fullt av snor, en halvfärdig lokal och en otrolig värmebölja!
*SUCK*

Sådär.Nu har jag varit tillräckligt negativ, imorgon är det ny dag,nya tag. Förhoppningsvis har rösten kommit tillbaka och allt är frid och fröjd!
Jag håller på och sammanställer de sista beställningslistorna och fortfarande håller jag mig inom budget.
SWEEEEET! 

Nåväl.

Dags att återgår till arbetet!

Kommentarer
Postat av: Ousa

Två veckor, då är de lugnt! Det fixar du galant. I med lite extra vitaminer och vila. Jordgubbar, frossa!

2010-06-29 @ 19:38:01
URL: http://www.correr-ousa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0