Jag är en maskin

Och idag är jag helt säker på att det är sant.
*Klockan ringer 05:30.Dags att kliva upp.
*Cyklar till kneget.Bjuder pojkarna på choklad/glögg-kaka som jag kastade ihop igår.
*Knegar i 9 timmar.
*Cyklar hem fort som attan för att hämta lite grejer.
*Träffar mitt företags blivande hyresvärd och diskuterar lokal, kollar även in det nya bygget.FRESH!
*Cyklar förbi Stor-COOP och köper jordgubbar och grädde.MMMMM!
*Cyklar hem.Vispar grädde och äter med jordgubbarna.
*Babe kommer hem,vi går på föreningsstämma.Han blir officiellt Vicevärd och jag blir...nått annat..kanske vice sammankallare!?eller!?
*Vi äter smörgåstårta.
*Jag skickar lite viktiga mail.
*..och sen det här! INTE.ETT.STOPP!!!JAG ÄR SÅÅÅÅ NÖJD OCH DET KÄNDES SÅÅÅÅ BRA!!!!
Nu ska jag kolla till min rabarber/banan/jordgubbs-kaka och förbereda pojkarnas frukostbullar.

VI SES IMORGON MINA ÄLSKADE VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Sara

BECCA!!!!! PÅ RIKTIGT????!! Du är bäst! Grattis!

2010-06-14 @ 00:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0