F.F.V

(Fortsatt Fantastisk Vecka)

I fredags tog jag ju som jag tidigare skrivit en fantastisk löptur och avslutade ju det hela med lite bio= Toppendag!
I lördags var jag ju som jag tidigare skrivit i Romme och hade lite grym brädåkning tillsammans med en FANTASTISK strålande sol, noterat som varmaste dagen hittills på hela året, bra tajmat fritidskommittén + att jag tog första steget mot mitt mål.. som jag är så jäkla pepp på = Toppendag!
Idag har jag ju haft boxningen på kompaniet och gissa vad..MYCKE folk, fullt med ös och avslutade med balance.Nu väntar lite filmmys(Sherlock Holmes) med habibi innan det är dags att kura ner sig i väntan på morgondagen. Jag är sååååå pepp på  vad nästa vecka har att erbjuda! = TOPPENHELG!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så kul med bio :)

2010-03-22 @ 11:44:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0