godnatt

Dagen vart å te sig lite annorlunda, promenaden blev av, lång och härlig! Tog en paus för att gå in på sjukan för att utreda min mage som spökar, den sticks och krampar lite titt som tätt,dock kom doktorn inte fram till så värst mycket, gissade att jag var förstoppad! Troooooligt sa jag, här görs nummer 2 MINST en gång per dag,meen ja, inte lyssnade doktorn på det, han uppmanade mig att fortsätta gå på toaletten! Tack för det!

När jag ändå var i krokarna så passade jag på att kolla upp om det fanns tid för en cellprovsundersökning, och det gjorde det, fick ju ett brev i höstas där det stod att jag skulle infinna mig den 22 oktober för denna undersökning.. detta brev hittade jag i januari..typ.. oläst! Bra där! Hursomhelst så är det gjort nu och barnmorskan passade på att även hon klämma på magen, hon såg lite bekymrad ut då den var så knölig men efter en stund kom hon fram till att jag bara hade mycket muskler(!?) . PJUH!


Jag fortsatte min promenix och besökte mor och far varpå jag sen fick skjuts hem av mor. PRECIS när jag var på väg att byta om till skidpaltor så ringde min kompaniet-kollega och undrade om jag hade lust att hoppa in för henne på kvällens pass och givetvis hade jag det, körde ett tufft kondition/styrkepass som blev mycket uppskattat! Riktigt kul! Slutet gott allting gott , nu ska här göras en super shake med jordgubbar,hallon och soyamjölk + en skvätt grädde för konsistensen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej , vilken fin blogg :-)

lust att följas via bloglovin ?

2010-03-05 @ 21:30:19
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: Lina Sjöström

Määäääh Hallå!! Jag såg ju din kommentar nu!! Du lä ju ringa om du ska med! =) Kanske ses på söndag för morgonkaffe?

2010-03-05 @ 22:34:07
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0