good karma

Denna vecka har varit en bra vecka. Mycket bra!
Allt började med vidarbefodrat beröm från kollegans fru och barn som var ense om att jag "var den absolut sötaste tjejen i hela stan!" .TACK!
Premiär-sprang till stallet i måndags gjorde jag,god daaaamn, UNDERBART!
Körde ett grymt Pump-pass med Anna i tisdags,lassade på som sjutton på alla låtar och körde skiten ur mig själv,sen var det Fys/Core, detta var dock den sämsta händelsen, INGE FOLK! Vart är ni?! Come to maaamaa! Dock innehöll även denna dag en kommentar som fick mig att skina lite : "..alltså, jag måste bara säga att du har så grymt snygg kropp! Alltså jag försöker inte stöta på dig här,haha, men jag tycker det!" Tack Anna!

Gårdagen bjöd på boxning och Balance. Fantastiskt! Dessutom fyllde ju lilla mamsen år och jag bakade en fabulös gräddtårta.Duktiga mig! Avslutade kvällen med att baka en kladdkaka till grabbarna på kneget.God vart den också!
Dagen har bjudit på en stallvända,tårtrester,en far som berättar om en vän som träffat min kollega som tydligen vräkt beröm över mig,ny release på Combaten,en svärmor som träffat en kollega som tydligen höjt mig till skyarna,ett härligt pumppass och just i skrivandets stund har jag en fantastisk banankaka i ugnen som jag ska ta med till pojkarna på kneget imorgon. Och på tal om kneget, denna vecka har varit FAB. , har valsat på egen hand, känner mig säker och stabil över lag,har fått skratta så magen värker och imorgon är det stillestånd på bruket så då blir det till att göra lite små-pul och på tal om just Bruket så har ju denna vecka varit en REJÄL knuff i rätt riktning för de lokala förmågorna i bandet med samma namn. Skivsläpp,Tvärsnytt,Nyhetsmorgon,P3..you name it! Ni är grymma grabbar!
I slutet på veckan väntar Romme for free (på knegets bekostnad!) för lite grym brädåkning och på söndag får ni komma och ge järnet för då är det dags för boxning med mig på kompaniet. BE THERE!



För att hedra pojkarna kastar vi upp en bild .. och en länk! CHECK IT OUT!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh vad tråkigt att det inte kom än enda på core/fysen. Tyvärr kan jag inte komma på ett bra tag men många andra borde ju pallra sig dit. De går miste om något!

2010-03-19 @ 11:36:02
URL: http://Metrobloggen.se/vivalavida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0