hej hopp

Dagen har gått i ett, igår kollade jag på Twilight (Jag är övertygad, det ÄR bra skit!) ,när det var 20 minuter kvar av rullen så övergav mitt hjärta mig för lite nattskiftsarbete och jag fick snällt kolla klart själv vilket givetvis resulterade i att jag sen drog igång tvn FAST jag lovade mig själv att genast gå upp och lägga mig i sängen..men icke.. jag somnade såklart på soffan inom 5 röda och vakande först när Mr.K klev innanför dörren runt 7snåret... typiskt!
Hade ställt alarm då måndag är lika med stalldag så 8 klev jag upp och gjorde mig redo för en promenad i det vackra vädret(vilket förövrigt resulterade i en lagomt bränd vår-fejja!) gjorde ett stopp hos mor och far för att klippa klorna på hundskrället och fortsatte sedan i ett svettigt tempo ut till mina grabbar (Hästarna Jalle och Gösta!) . Mockningen var redan biff så jag sadlade på Göstisen och stack ut för en lång och härlig skogssväng.UNDERBART!
Drog till kneget,knegade,drog på kompaniet-möte,mötade,drog tillbaks till kneget,knegade lite till,packade ihop och lommade hem. Nu? Blogga,New Moon, Sova...I sängen!
Piiis ut, punkt slut!

Kommentarer
Postat av: MajaS

Fin blogg. :D

Kolla gärna in min! :D

Hare bra, kram MajaS

2010-03-08 @ 23:49:51
URL: http://maajaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0