Javisstja

Såhär ligger det till ..
Ni kanske kommer ihåg målet jag hade satt upp!?
Tänkte nu berätta vad detta handlar om..
Om jag säger:
6e Mars,17e Juni,11e Juli och 25e September.
Vad säger ni då?!
Någon?Annie?Angelica?Preciiis..
En svensk klassiker!
(Vasaloppet,Vätternrundan,Vansbrosimmet och Lidingöloppet)
Jag kommer gå All-in och satsa på den stora,RIKTIGA klassikern!

Att jag inte ville berätta tidigare var pga att jag fortfarande stod i en kamp med mig själv om jag verkligen skulle klara av detta.. Jag hade anmält mig men inte betalat avgiften så ännu fanns det återvändo. Det som rörde sig i mitt huvud var bla hur kommer det gå för mitt knä? Kommer jag att bryta ihop?Är jag verkligen en tävlingsmänniska?Kommer träningen att bli lika rolig när det blir ett tvång?(Jag kan ju trots allt inte komma till loppen otränad!)
Efter noga övervägande så bestämde jag mig för att JAG GÖR DET! och jag ska banne mig fullfölja alla loppen om jag så ska krypa in i mål. (lite svårt på simmet kanske men ni hajjar..) SÅ DET SÅ!
Jag älskar ju att träna men har aldrig tränat mig mot ett mål vilket nu troligtvis kommer att förändra hela upplägget, nu måste jag tänka mer teknikmässigt och taktiskt för att inte ta ut mig själv i onödan och detta kommer kräva planering och disciplin! Samtidigt tänker jag göra klart för alla parter att jag INTE kommer att delta i någon tids-jakt utan enbart kommer göra detta för mig själv och på min egen kropps villkor vilket förhoppningsvis kommer mjuka upp stämningen på träningspassen en hel del.
Eftersom cyklingen är fullbokad för iår och vasan redan varit så kommer jag kicka igång med Vansbrosimmet som går av stapeln den 11 Juli för att avsluta med vätternrundan (30 mil på cykel..gulp!) 2011.
Sådär ja.. nu vet ni det!
Jag tycker mig skymta en hel del intresseflaggor i luften vilket bådar gott inför min framtida hejjarklack.
VI SES I VANSBRO! ;D

Kommentarer
Postat av: Angie

Coolt! Jag skulle våga, men jag har inte tagit steget än. Jag ska dock följa din väg fram (uppdatera ofta =P) och så ses vi på Lidingö =) Heja heja!

2010-03-29 @ 16:19:02
URL: http://angietankar.blogg.se/
Postat av: annie

åh, vad grym du är becca! det kommer gå kanonbra, det känner jag på mig. lycka till! :)

2010-03-29 @ 16:47:25
URL: http://metrobloggen.se/vivalavida
Postat av: Jennifer

Häftigt att du kör den "riktiga" klassikern. Jag ska också göra den har jag bestämt. Dock finns inte tiden för det just nu (och för lite simträning). Men Lidingöloppet har jag testat och det var en av de roligaste sakerna jag gjort :) Men lycka till och hoppas att du blir nöjd med alla tävlingar och dess resultat :)

2010-03-29 @ 21:36:24
URL: http://jenniferannaek.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0