The story of KolarbyINK

Det var en gång(Typ i torsdags) då en kille jag känner (Typ min egen) beslöt sig för att leka fängelsekund a´la hårding och meka ihop en tatueringsmaskin av en gammal avdankad rakapparat. Resultatet blev X antal bläck-märkta frukter.Troligtvis har jag ett sjätte sinne då jag förutsåg att detta bara kunde sluta på ett sätt, Illa!

Helgen kom och jag bjöd in till brudhäng, ovannämnda herre blev utkörd och begav sig mot bastun i närliggande kåk med ett gäng öltörstiga lirare i släptåg. Efter några timmar så dyker killarna upp för att säga hej (hämta tatueringsmaskinen!) och fortsatte sin färd mot grannen..
Klockan går..
En person , vi kan kalla honom "skvallerbyttan", dyker upp och berättar att maskinen är använd. OH OHHH!
Jag ringer min sambo(typ såhär ser konversationen ut!) :
J: Hej baby! Vad gör du?
K: Är på Miners!
(Ni som är från stan borde ju här inse vilket skick han är i när han befinner sig på Miners!)
J: Vart är tatueringsmaskinen då?
K: Hos S! (granne)
J: Det råkar väl inte vara så att du tatuerat "nån"!?
K: NEEEEEJ!
J: Är det riktigt säkert det?
K: JAAA, Jag har inte tatuerat nån, jag har ju tatuerat mig själv!
J: Varför gjorde du det då?
K: MÄH! För å hävda mig såklart!
J: HAHAHA!Var det inte så att vi kom överens om att du inte skulle använda dina hemmagjorda nålar på nån?!
K: Men jag har ju inte tatuerat nån säger jag,Jag har ju tatuerat mig själv!
(Och så fortsatte konversationen i nån minut!)
Så, kul grej, men jag är liiiiite skitförbannad,därför hänger jag ut honom här!
Nu tänker inte jag berätta här i bloggen vad han skrev under foten med jag vill poängtera att han är 27 år gammal och så tänker jag ge en liten ledtråd (se bild nedan) !

(Det är alltså inte mannen på bilden som sover i min säng, bilden är bara en ledtråd!)

Trevlig kväll gott folk!



Kommentarer
Postat av: Lina Sjöström

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!



Klockren bild oxå!

2010-03-17 @ 16:26:15
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0