trött,tröttare,tröttast

Jag känner mig helt utpumpad, trots att solen skiner så är energin helt borta!
Väldigt frustrerande faktiskt.
Därav det dåliga bloggandet för jag har faktiskt tagit all ledig tid till att sova, inte likt mig!
Hursomhelst så tror jag att det är påväg att ge med sig nu, har precis förberett ett bak som ska gräddas imorgonbitti innan kneget. Det blir frukostbullar med valnötter,lin-och solrosfrön och till det har jag en jordgubb-och chilimarmelad som står på avsvalning.
Idag vart det box och dans, men smet lite tidigare från det sistnämnda då jag var tvungen att åka in och köpa jäst till mitt lilla bak-projekt.Mycket nöjd med dagen/veckan i övrigt, på kneget har det slitits och troligtvis går det i samma anda under morgondagen! På fredag ser det ut som att det kommer vara igenbommat på kneget så eventuellt blir det att "kompa" lite om vädret är på min sida, då blir det skidor hela dagen,långt och länge!
Det tycker vi om!
Nu är det dags att bege sig mot sängen.
Hasta manana kamrater!

Kommentarer
Postat av: Lina Sjöström

Massa kack på jobbet bara.. Tänk på att jag bara jobbar med brudar, det blir mycket DRAMA!! ÅHHHH!!!

=)

2010-03-03 @ 22:01:37
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0