Perfect Home

..Dagen har bestått av bakning, lull-lull..och mera bakning och mera lull-lull, fika/perfecthome-party,dans och bodybalance! En heldag med andra ord!
PH-partyt gick kalas,med undantag för damen som skulle hålla det som i all hast,mitt under uppackningen av varor, vart tok-sjuk och var tvungen att åka så det slutade med att jag fick hålla i partyt själv med visst stöd från mina snälla svägerskor och svärmor men det rullade på utan problem och trots ett bortfall med 4 personer på kort varsel så handlade mina gäster för 6500:-..VÄLDIGT bra tydligen fick jag höra nu när damen,något sliten,kom för att hämta grejerna. BRA DÄR!
Till mina gäster bakades:
*2 sorters Cupcakes (banan med choklafrosting och hallon med saltlakritsfrosting)
*Mintchokladkaka
*Havreflarn
+ att jag bjöd på melon och banan för den som hellre ville gå på det spåret.
och för den törstige fanns det kaffe, 6 sorters te,fläder-och vinbärssaft,hallonvatten och bubblat!
Så med andra ord, den som gick hem hungrig får skylla sig själv!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oavsett om man blev någon tusenlapp fattigare så känner jag att dina sagolika bakverk gav valuta för pengarna och dessutom, som en extra bonus, fick man vackra ting att pryda hemmet med....kan ju även tillägga att morfar smakat på delikatesserna du skickade med mig hem och blev mycket nöjd och belåten. Kram på dig och tack för en trevlig söndag.

2010-05-17 @ 16:58:25
Postat av: annie

becca, fick du mitt sms? så ledsen att jag inte kunde komma men jag hade ingen bil! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0