vissa människor alltså

Igår så hade jag som de flesta vet ett "Perfect Home"-party och då var en av gästerna en kollega. Den enda av mina 2 kvinnliga kolleger på hela skiftlaget som jag faktiskt haft nöjet att bjuda in då denne är lite i tiden och innehar facebook.
Denne kollega tyckte ju att tillställningen var VÄLDIGT trevlig och lyckades fynda en del riktigt fina saker och var inte sen med att berätta detta för alla på kneget som ville lyssna när hon kom dit idag (jag var ju som ni vet inte där då tanken var att jag skulle på en kurs och hade därför tagit ledigt men denne kurs blev tydligen inställd i sista sekund så jag passade istället på att njuta av solen!)
och givetvis möttes hon av kommentarer i stil med : "vilka fina saker." ,"Vad trevligt att hon gör nått sånt där en söndag!", "WOW,det fikat skulle jag velat smaka på!" .. etc etc..

MEN...

Sen berättar hon för vår andra kvinnliga kollega som hon antar ska bli hel-impad av alla läckerheter det bjöds på (både materiella och fika-riella) men som genast kontrar med kommentaren:
"JAHAPP..HADE HON DAMMIGT HEMMA!?"

..............................


HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

VA????

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhahahaha

2010-05-18 @ 08:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0