Mera slem

Jag försöker verkligen att inte "dra in" men trots det har jag ett ton snor/slem i skallen/halsen.. hur sjutton kommer det sig!? SUCK!!!
Nåja det var dagens opepp.
Dagens pepp är att det nyss kom lite fina leveranser till butiken med lite hantverk och lite krämer.
Och snart kommer syrran med Pannkaka. MUMS!!
Enligt mig är pk absolut inte riktig mat men är det torsdag så är det. :)
Imorgon ska jag ut på trerätters på Otigård och på lördag ska jag bara vänta på att det blir söndag för då är det dags att åka till Sthlm för hälsomässa och BEST of the BEST! (träningsgrej med massa bra!)WEEEHOOO!!
Som ni förstår så är jag ALDRIG rastlös. Jag har bara sååååå mycket att göra heeeeela tiden! LOVE IT!
Idag är jag lite höst/vintermysig. Kass kamera annars hade jag visat hela outfiten.

Kommentarer
Postat av: emma

å du är världens finaste. utsida och insida. FOREAL!

2010-11-14 @ 22:41:34
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0