Påminnelse

Ni har väl inte glömt r.ECOs julpyssel på Söndag!?
Helgen gick i ett verkligen. VÄLDIGT skönt att få hela huset städat dock .. TACK EMMA för hjälpen!
..och så kom sambon hem och nedervåningen blev återigen ett kaos(nåja!) :)
Tur att övervåningen är säker iaf.
Söndagen resulterade i julmarknad i Norberg och Fagersta.. inte så värst mycket att hänga i julgranen kan jag tycka.. SUCK!
Ska julpynta med fina lila stjärnor här i butiken imorgon, och,som sagt , ni glömmer väl inte julpysslet!?
I övrigt så skulle jag verkligen behöva en vänlig själ som kan sköta r.ECO i 3 timmar lördagen den 11e December, har lite av en kris som måste lösas. Du får dålig lön,om ens någon alls men enbart eftersom din hjälp skulle vara ovärdelig ;) . Min vanliga slav har tydligen ett VANLIGT jobb att sköta så jag är i behov av en ersättare.
Ring ,messa eller maila snarast om du känner att du skulle vilja
Förövrigt har jag blivit ett jävla finn-face. SKIT OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0