Slut som artist...

..åtminstone för i kväll!!!
WOW alltså. Vilket ös på boxen idag. Vi 8 jobbade garanterat för de 14 som inte var där. :D
Som ni såg nedan så överraskades jag av mitt hjärta idag med en SUPERFIN försenad födelsedagspresent.
Dessutom var Cicci förbi med ett sjukt tjusigt tyg (kanske nått för vår-produktonen av vetevärmare och kuddöverdrag!?) Och nyss pratade jag med min fantastiska vän Emma som faktiskt..utan överdrift.. är den grymmaste,mest varmhjärtade personen jag känner. Hon hade genast komma att tänka på att göra något fint till mig när hon och Cicci vart och fyndat gamla saker och hittat min senaste ,underbaraste hästs sko som den tappade när den gick där på sommarbete för typ 5-6 år sen.. (true story!)
Nåväl.
Fina godbitar man har omkring sig, tänkte kasta i färg i skallen nu men tror jag hoppar det för ikväll.
som sagt, slut som artist!
TjipTjip

Kommentarer
Postat av: emma

MÄÄÄÄÄÄ nu överdrev du. Ses på Lördag. Tar med min Becca-påse. Massa surpriser. PUSS

2010-11-03 @ 20:42:02
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0