Update.

Jag börjar bli sjuk, IT SUX!
REDIG hosta som vägrar försvinna trots att jag pimplar Bisolvon och även starkare grejer för att bli av med skiten.
Hade tänkt gå på nått som hette "Cardioflow" i närliggande kommun, nån slags dansaerobic men det var jag ju såklart tvungen att ställa in.
Fick för övrigt bevittna när en lastbil nyss brakade ner i diket vid rondellen nedanför mig, och SÅKLART kommer ambulansen i vild panik med blåljusen påslagna och måste fram åt JUST DET HÅLLET ( Snökaos ni vet,han skulle säkert åt stockholmshållet!)där tradaren har blockerat HELA vägen. Kaoset var ett faktum!
JEEEZES!!
Har gjort en del trevliga beställningar till butiken idag också, mer om dessa får ni veta sen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0