Usch..och yeay!!!

Har haft en hektisk men bra helg. Gårdagen tillbringades ju i Norberg där vi mös och pysslade,RIKTIGT härligt!
Dagens Måndag gick i lugnets tecken, verkar som att folk hade annat att göra en dag som denna men vad gjorde det, jag hade en skön dag ändå med lite pass-pul, strax före stängning så mindes jag att jag glömt att kolla mailen på hela dagen, dessvärre ångrade jag ganska snabbt att jag kollat denna då jag blev fruktansvärt irriterad över ett mail jag hittade där , så pass att jag heeelt glömde bort klockan och för en sekund höll på att missa Bodybalancen. Trodde verkligen att detta skulle på irritationen att rinna av mig men det fanns verkligen noll fokus i mitt huvud. SUCK
Som tur var så kunde jag koppla bort detta när det var dags att skaka loss med lite AFRO och jag gjorde nog mitt bästa pass på flera veckor.
Jag ÄLSKAR att mina deltagare tycker om mitt pass... och mig.. dom är så underbara.
Nåväl, ska försöka låta teet skölja bort mina hjärnspöken sen är det sängen som gäller, ser ut som att det blir box imorgon. VÄLKOMMEN.
Just det. DONT.MESS.WITH.ME!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0