Lustig tjej

Jag har länge gått och grinat ihjäl mig för att jag VERKLIGEN skulle behöva en Iphone då jag varit övertygad om att mitt liv bara skulle bli SÅÅÅÅÅ mycket lättare men har inte köpt nån eftersom jag snart (hrrrm..i oktober... NÄSTA ÅR!!! ) får uppdatera mitt abonnemang hos 3 och därmed får en "gratis" och för att jag hel enkelt tyckt att det varit för mycket pengar att köpa en rakt av!
Igår.. då "råkade" jag tydligen beställa en ny bräda+bindningar (och lite annat smått och gott!)för ganska så mycket mer.. Helt sjukt hur man prioriterar egentligen. Förra månaden då? Ja, då gjorde jag samma sak, beställde nått..ja, som jag iof blev väldigt nöjd med men som jag faktiskt egentligen inte behövde...Inte alls faktiskt!  det är helt sjukt hur man prioriterar här i livet.
Jag kan dock erkänna att min gamla bräda varit med X antal år nu och att mina bindningar börjat rasa sönder så jag klandrar inte mig själv för att unna mig detta.. MEN... hur blev det med Iphonen som jag fortfarande VERKLIGEN skulle behöva?!!?!? Näst månad!? Skulle inte tro det!
MINA NYA BEBISAR!

Kommentarer
Postat av: jessica

inte fan BEHÖVER man en iphone. bullbullbullashit ;)

2010-10-26 @ 19:55:31
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: jessica

lugn nu! vi BEHÖVER mat, vatten, luft och kärlek. allt annat är bara vill ha-saker

2010-10-27 @ 01:57:11
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0