Tjollahopp

redan fredag, REDAN första oktober!
Är det bara jag eller har september månad runnit mellan våra fingrar?!
Imorgon är det dags att sätta sig i skolbänken, en tvådagarsutbildning inom ämnet "Fairtrade" tänkte jag unna mig och företaget. Tanken var att jag skulle gått samma kurs ,fast i stockholm ,nästa helg.. men då det kom in en kund som blev eld och lågor över mitt koncept och i förbifarten råkade nämna att samma kurs gick av stapeln helgen innan I LUDVIKA så blev jag överlycklig , som ni förstår så är det ju inte särskilt ekonomiskt att pendla till sthlm , varken ur penga- eller miljösynpunkt i jämförelse med resan till Ludvika. Så det var taget, avbokning,ombokning,påbokning. Klappat och klart!
Nähäpp, nu kom det lite nya varor, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0