Besök

Idag har far och syster sällskapat ända sedan öppning, rena rama systugan var det, trevligt!
I övrigt har jag lite ont i magen , troligtvis pga allt kaffe jag har hällt i mig idag, men det går över! :)
Ikväll ska jag ha lite core och så ska jag ge järnet på Fredriks box. KUUUL!
Snackade lite med Anna igår, en gammal kompaniet-polare som flyttat till Umeå, och ÄNTLIGEN har hon tagit steget till att inse att hon ÄR duktig, så idag premiärar hon på IKSU som BODYPUMP® instruktör. GRYMT! Hejja Anna!
Ska skicka ett litet surprisepaket till henne också, det är najs, tänk att butiken får beställningar ända från UMEÅ! ;)
På torsdag är det visst någon som fyller år, det blir en heldag på r.ECO med tillhörande födelsedagsfika HELA DAGEN!
VÄLKOMMEN.
Avslutar väl med lite humor:
Idioter
Hillbilly
Åsikter om musik
Humor på riktigt
Humor igen
"FATTAR DU DET FÖRIHELVETEEEEE"
Fagersta?!
Vi är inte rasister, det var för 10 år sen!
Jag citerar en 13 årig pojke som jag träffade för fleeera år sedan (och som troligtvis tillsammans med alla sina polare , i söndags röstade på SD) och som jag gav frågan "Fattar du vad det är du står för!?":
"Jag hatar alla negrer på min skola...och en turk!" .

...EHHH...JAHAPP!!

Eller den stackars nynassen som på tåget från stockholm står och gormar om hur stolta tyskarna är över svenskarnas arbete mot blattarna för det berättade en tysk för honom när han var i tyskland, undrar om det var samma dag som han "tog tag i första bästa tyske och sa: Visa mig AUSWITCH!"
(Synd bara att Auswitch visst låg i POLEN!)
TRUE STORY!
Det är såna som dem som har röstat in SD i politiken, det känns väl betryggande va?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

goo du är!

och FAN vad snyggt med ditt krull.. jag är skapligt avis! :)



inväntar mitt paket med spänning :)

2010-09-22 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0