Efter idolmaratonet..

..och efter att ha inspirerats av alla söta.. (och mindre söta!) människor som kämpar framför juryn för just nå SINA drömmar så drog jag på mig lite paltor och hoppade på hojen för att besöka päronen.
Fick i mig lite java och begav mig sen emot Arena för att ge järnet med ett gäng glada dansbrudar, och guuud va vi dansade. GRYMT JOBBAT.
Efter passet kändes det inte riktigt som att jag fått nog trots att svetten bokstavligen RANN om mig så jag körde lite BodyPump också ..herre-guuud vad svag man har blivit... det är hemskt.. känner inte igen mig själv. MEN, det ska det bli ändring på.. ser då såklart tillbaka på alla som frontar Idoljuryn för att nå sitt mål.. RIKTIGA inspirationskällor som sagt.
Jag veeeet... bloggen handlar mycket om min träning... men jag är ledsen,det är den jag är och det är det jag gör så det är liksom liiiiite svårt att hoppa det när man återberättar historien om sitt liv. Vissa skriver om sin garderob,andra skriver om sitt barn och jag skriver om träning. INGEN tvingar dig att läsa om det inte passar.
Nu ska jag glo på TV , det var nån rulle på 4an som verkade helt okej.
Hörs imorrn. PUSS
PS. Glöm inte kolla in veckans GRYMMA erbjudande hos r.ECO! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0