Helg och sovmorgon

Fredagen bjöd, som jag trodde på en bra dag, hängde med ÄL och Lina då vi käkade tacos, sippade vin och garvade, garvade och garvade lite till .. tills skrattgroparna hade ramlat av, då gick vi hem och sov.
Igår var det full rulle i butiken, kunderna var på hugget, jag var på hugget och alla var på hugget, avslutade kvällen med filmX2 med habibi. Vi gjorde hemma-pizza med MASSA goda saker på och bara hade en lugn och skön kväll.. sen gick diskmaskinen sönder.. men vad gör det??!
Idag blev det sovmorgon ända tills jag trodde att det ringde på dörren i drömmen, men det var i verkligheten:) Svärmor kom förbi och sökte en limpistol utan resultat.
Vi tjålade lite skit, gosade med katterna och hon fick med sig en bit pizza.
Jag hade tänkt ut och springa en sväng men dojjorna är i butiken så det får kanske bli en sväng efter dansen ikväll..
Nåja .
Nu? lite kaffe!

Kommentarer
Postat av: Äl

2010-09-12 @ 22:17:58
Postat av: Äl

Jaaaaaaaaaaaaaa :)

2010-09-12 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0