Morgen

Uppe med tuppen... eller inte!
Jag har blivit bortskämd av att nu öppna 11 varje dag istället för som när man knegade på bruket och var tvungen att vara upp vid 6 .Gärna halv.. GALET! Det är inte det att jag hr problem att gå upp svintidigt, för det gör jag gärna men nu blir det till att jag sover länge... bara för att jag kan :)
Idag får kroppen vila.. 3 tuffa träningsdagar har vi bakom oss och 3 till är på G så nu tänkte jag kasta på mig paltorna och göra någon nytta ... vad vet jag inte riktigt ännu men jag kommer nog på nått.
När pappa kommer hem blir det att kika på ved och sedan lite lunch..
HMMm ..ja.. det här inlägget påminde mig om VARFÖR jag slutade blogga..
TOTALT MENINGSLÖST OCH OINTRESSANT!
Sen i övrigt så tänkte jag spy galla på Telia då jag har fått min första räkning på kortterminalen... men jag kan inte ta kort...som ni som varit in troligtvis fått erfara..  eftersom abonnemanget inte har kommit igång.. EEEEEUUUUUM!!!!!... Ringa-och-skälla-dax kanske?
SUUUUUCK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0